Σωλήνας Pitot

ROSEMOUNT ENGINEERING CO
00741
Ύψος (m):1.05 Διάμετρος (m):0.07 Πλάτος(m):0.00 Βάρος (Kgr)0.00 Αναλυτικές διαστάσεις:
Μήκος (m):0.00
PILOT STATIC TUBE ELECTRICALLY HEATED, NAORAIR P/N 3-64901-7, GOVERMENT CONTRACT NUMBER AF33(657) 13624, DATE OF MANUFACTYRE JUNE 1966, VENTOR'S PART NUMBER 855B-3, VENTOR'S SERIAL NUMBER 2071, VENTOR'S NAME OR TRADEMARK : ROSEMOUNT ENGINEERING CO, MINNEAPOLIS, MINNESOTA
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΝΑΕΡΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ / ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ Αντικείμενα Εναέριων Μεταφορών
ΗΠΑ 01-06-1996

Από μαχητικό αεροσκάφος F-5. Τοποθετείται συνήθως στο ρύγχος του αεροσκάφους, όπου υπάρχει ομαλή ροή αέρα. Υπολογίζει τη δυναμική πίεση του αέρα, από την οποία υπολογίζεται η ταχύτητα του αεροσκάφους.

Για τον υπολογισμό της ταχύτητας του αεροσκάφους, από τη μέτρηση της ταχύτητας του εισερχόμενου αέρα. Τοποθετείται συνήθως στο ρύγχος του , σε σημείο δηλαδή που υπάρχει ομαλή ροή του αέρα και δεν επηρεάζεται από αεροδυναμικά φαινόμενα. Είναι συνδεδεμένος με το ταχύμετρο του πίνακα οργάνων του αεροσκάφους. Μέσα από το σωλήνα μπαίνει ο αέρας και ασκεί μια ολική πίεση στον αισθητήρα του οργάνου. Για να εκτιμηθεί όμως η ταχύτητα χρειάζεται η δυναμική πίεση η οποία προκύπτει από τη διαφορά της ολικής από τη στατική πίεση. Τη στατική πίεση του εξωτερικού αέρα την παίρνουμε από μια πολύ μικρή οπή στο πλαϊνό μέρος της ατράκτου του αεροσκάφους. Στη συνέχεια το όργανο υπολογίζει την παραπάνω διαφορά και μετατρέπει τη δυναμική πίεση σε μονάδες μέτρησης της ταχύτητας συνήθως κόμβους (μίλια ανά ώρα). Ο σωλήνας Pitot πολλές φορές είναι θερμαινόμενος για την αποφυγή σχηματισμού πάγου στην είσοδο του και φράξιμο του λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών στα μεγάλα υψόμετρα.