ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ CITROEN DSUPER

CITROEN
02940
Ύψος (m):0.00 Διάμετρος (m):0.00 Πλάτος(m):0.00 Βάρος (Kgr)0.00 Αναλυτικές διαστάσεις:
Μήκος (m):0.00
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΓΕΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ DSUPER
ΓΑΛΛΙΑ

Παρουσιάστηκε στο Grand Palais του Παρισιού, στις 6 Οκτωβρίου 1955, αντικαθιστώντας το ήδη διάσημο και πετυχημένο Traction Anant. Ξεφεύγοντας από όλες τις γνωστές φόρμες της εποχής, το αμάξωμα είχε αεροδυναμικό συντελεστή 0.31, τιμή εξαιρετική ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα, πράγμα που επιτρέπει ιδιαίτερα καλές επιδόσεις, χωρίς ιδιαίτερα υψηλή κατανάλωση. Η όλη κατασκευή είναι "χτισμένη" επάνω σε ένα πλαίσιο, από πρεσαριστά φύλλα λαμαρίνας. Πολλά τμήματα του αμαξώματος είναι από ελαφρά κράματα και συνδέονται εύκολα με το ατσάλινο σασί, ενώ η οροφή είναι από πλαστικό. Ενα από τα πιο χαρακτηριστικά σημεία της DS είναι το υδραυλικό κύκλωμα που φροντίζει για τη σωστή λειτουργία της ανάρτησης, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συμπλέκτη, των φρένων και του συστήματος διεύθυνσης. Η λειτουργία της ανάρτησης επιτρέπει τη μεταβολή του ύψους του αμαξώματος ανάλογα με την επιθυμία του οδηγού, ενώ επιπλέον υπάρχουν και δύο "ακραίες" θέσεις. Μία πολύ χαμηλή, για να διευκολύνεται η φόρτωση ή το μοντάρισμα ρυμουλκούμενου στον κοτσαδόρο και μια πολύ ψηλή, για την αλλαγή ελαστικού. Ο αρχικός κινητήρας των 1911 κ.ε. συμπληρώθηκε στην πορεία και από άλλους δύο των 1985 και 2175 κ.ε., ενώ αργότερα ήταν διαθέσιμος και ένας των 2347 κ.ε. Η κατασκευή του μοντέλου διήρκησε μέχρι την άνοιξη του 1975, με συνολική παραγωγή κοντά στο 1,5 εκατομμύρια μονάδες. Στον αριθμό αυτό συμπεριλαμβάνονται και οι εκδόσεις ID, που αποτελούσαν την οικονομικότερη έκδοση της DS, με ίδιους κινητήρες, αλλά σασμάν και συμπλέκτη χωρίς υδραυλική υποβοήθηση.