Αυτοκίνητο Trabant 601s
TRABANTΎψος (m):0.00 Διάμετρος (m):0.00 Πλάτος(m):0.00 Βάρος (Kgr)0.00 Αναλυτικές διαστάσεις:
Μήκος (m):0.00
Αριθμός πλαισίου 3133300, αριθμός κινητήρα 511046616
Δίπλα στα λαϊκά αυτοκίνητα θρύλους, όπως το Volkswagen, το Mini, το Renault 4, το Citroen 2CV και το Fiat Topolino, σίγουρα μια θέση ανήκει και στο Trabant. Το Trabi (όπως το αποκαλούσαν χαϊδευτικά), υπήρξε το αυτοκίνητο που επέτρεψε στους κατοίκους της (πρώην) Ανατολικής Γερμανίας να κάνουν πραγματικότητα το όνειρο της προσωπικής αυτοκίνησης, έστω και αν κάποια στιγμή υπήρχε λίστα αναμονής 10 ετών. Αποκομμένη μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο η περιοχή της Ανατολικής Γερμανίας από τις πατροπαράδοτες σιδηροπαραγωγικές πηγές της χώρας, με ανάγκη πρώτης ύλης για την βαριά βιομηχανία, αλλά και η εξαιρετικά περιορισμένη ποσότητα λαμαρίνας, εξ αιτίας των υφιστάμενων μεταπολεμικών περιορισμών, οδηγούσαν την όποια προσπάθεια για δημιουργία βιομηχανίας αυτοκινήτων σε αδιέξοδο. Ταυτόχρονα όμως, η ανάγκη προσφοράς αυτοκινήτων στην εγχώρια αγορά ταυτόχρονα με την ουσιαστική αδυναμία εισαγωγής τέτοιων αγαθών, οδήγησε στη λύση της κατασκευής των αμαξωμάτων από ειδικό πλαστικό υλικό. Ονομάστηκε Duroplast και σαν υλικό ήταν πολύ κοντά σε αυτό που είναι γνωστό σαν φορμάικα. Πρώτο μοντέλο υπήρξε το Ρ-50 (P=Passenger ή κατά άλλους Plastic και 50=500 κ.ε.), για να εξελιχθεί με τα χρόνια στο Ρ-601, με τον κινητήρα πάντα δίχρονο, που όμως είχε πλέον 594,5 κ.ε. και 23 DIN ιπποδύναμη. Έμεινε στην παραγωγή μέχρι τις 30 Απριλίου 1991, όταν το τελευταίο αυτοκίνητο (πλέον με κινητήρα VW Polo 1,1) άφηνε τη γραμμή παραγωγής στο "VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau", και αφού είχαν πουληθεί 3.096.099 αντίτυπα.