Αυτοκίνητο Daf Daffodil
DAFΎψος (m):0.00 Διάμετρος (m):0.00 Πλάτος(m):0.00 Βάρος (Kgr)0.00 Αναλυτικές διαστάσεις:
Μήκος (m):0.00
Αυτό που ξεχώριζε ανέκαθεν τα επιβατικά αυτοκίνητα DAF (Hub van (D)oorne (A)utomobiel (F)abrieken), ήταν το σύστημα αυτόματης μετάδοσης κίνησης, με την ονομασία variomatic. Στην περίοδο που κυκλοφορούσαν αυτά τα αυτοκίνητα δεν ήταν απλά τα μοναδικά μικρά αυτοκίνητα με αυτόματο σασμάν, αλλά το διέθεταν στον βασικό εξοπλισμό τους. Η όλη ιδέα βρισκόταν στην προσπάθεια κατασκευής ενός μικρού πολυτελούς αυτοκινήτου, που θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τα Citroen 2CV, Renault 4CV και Fiat Topolino. Ο σχεδιασμός ξεκίνησε το 1954 και όσον αφορά το αυτόματο σασμάν, οφείλεται στον επηρεασμό του κ. van Doorne από το αυτόματο σασμάν της Buick Dynaflow που οδηγούσε. Το πρόβλημα βέβαια ήταν ότι ένα τέτοιο σασμάν θα ήταν μεγάλο, περίπλοκο και πολύ ακριβό για να τοποθετηθεί σε ένα μικρό αυτοκίνητο. Εμπνευσμένος από τις μηχανές των εργοστασίων που έπαιρναν κίνηση με ιμάντες, κατέληξε στην ιδέα να κατασκευάσει ένα παραπλήσιο σύστημα που απεκάλεσε Variomatic. Το 1965 παρουσιάστηκε το νέο Daffodil ή άλλως Daf 32, όπου οι σχεδιαστικές γραμμές του Giovanni Michelotti ήταν ιδιαίτερα εμφανείς, ενώ σύμφωνα με την παράδοση της εταιρίας υπήρχαν οι εκδόσεις "Standard", "Luxe" και "Luxe Extra" Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1967, με 53.674 αντίτυπα.
Διαθέτει 2-κύλινδρο, 4-χρονο, αερόψυχτο κινητήρα boxer, με 746 κ.ε., που αποδίδει 22 ίππους (υπήρχε και η έκδοση "S" με 763 κ.ε. και 36 ίππους) και έχει βάρος 630 κιλά.