Αυτοκίνητο Rover 2000
ROVERΎψος (m):0.00 Διάμετρος (m):0.00 Πλάτος(m):0.00 Βάρος (Kgr)0.00 Αναλυτικές διαστάσεις:
Μήκος (m):0.00 ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ, ΑΤΣΑΛΙ, ΓΥΑΛΙ, ΔΕΡΜΑ, ΛΑΣΤΙΧΟ, ΜΕΤΑΛΛΟ ΓΑΛΒΑΝΙΖΕ, ΜΠΡΟΥΝΤΖΟΣ, ΞΥΛΟ, ΠΛΑΣΤΙΚΟ
Ξεκινώντας το 1884 με την κατασκευή τρίκυκλων και στη συνέχεια μοτοσικλετών, η Rover παρουσίασε το πρώτο της αυτοκίνητο το 1904. Στη διάρκεια των ετών κατάφερε να καθιερωθεί σαν ένας από τους σοβαρότερους Βρετανούς κατασκευαστές, ενώ το 1963 ήρθε η στιγμή της "τολμηρότερης" δημιουργία της, που ήταν το μοντέλο "2000". Κερδίζοντας τον επίζηλο τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 1964 (πρώτη χρονιά του θεσμού), αλλά και το Χρυσό Μετάλλιο της ΑΑ (Automobile Association) για τον υψηλό βαθμό ασφάλειας στο σχεδιασμό και την κατασκευή, το αυτοκίνητο ξεκίνησε την καριέρα του με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Η εμφάνιση του θεωρήθηκε αρκετά φουτουριστική, θυμίζοντας κάποιο τουρμποκίνητο μοντέλο που είχε παρουσιάσει η εταιρία στα τέλη της δεκαετίας του ΄50, ενώ έμοιαζε περισσότερο με τα Γαλλικά αυτοκίνητα της εποχής, ξεφεύγοντας αρκετά από τα παραδοσιακά Βρετανικά σχήματα. Κυκλοφόρησε τόσο με μηχανικό όσο και με αυτόματο σασμάν και ένα facelift το 1971 έδωσε το μοντέλο "2000 SC" (όπου το SC σήμαινε Single Carb δηλ. μονό καρμπυρατέρ). Το 1973, ύστερα από πωλήσεις 121.072 μονάδων, το ίδιο αμάξωμα δέχθηκε τον μεγαλύτερο κινητήρα των 2.205 κ.ε. με αυξημένη ιπποδύναμη από τους 90 στους 98 ίππους, και το διακριτικό τίτλο "2200SC", ενώ σύντομα ακολούθησε το "2200TC", με διπλό καρμπυρατέρ και 115 ίππους. Μέχρι το 1976, που έμεινε το μοντέλο (με τον κωδικό Ρ6) στην παραγωγή, είχαν προστεθεί στη γκάμμα τα "3500" και "3500S", με τον θηριώδη V-8 κινητήρα της Buick, των 3.528 κ.ε. (και 150 ίππων για το S), παραδίδοντας τη σκυτάλη στο επίσης - τουλάχιστον σχεδιαστικά - ξεχωριστό μοντέλο SD1.